AdminNJ
Administrator
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Jastrząbka
|
Wysłany: Nie 1:25, 11 Lis 2007 Temat postu: Regulamin podstawowy |
|
|
Regulamin - ten dokument, który zawiera zasady i ustalenia obowiązujące na Forum
Forum - forum internetowe wsi Nowa Jastrząbka, które znajduje się pod adresem www.nowajastrzabka.fora.pl
Odpowiedzialni - osoby odpowiedzialne za Forum, tj. Administratorzy i Moderatorzy
Użytkownicy - osoby użytkujące Forum
PW - Prywatna Wiadomość na Forum
1. Rejestracja na Forum oraz korzystanie z Forum jest bezpłatne. Forum jest dostepne dla każdego i niezależne od miejsca, płci, wieku, itd. Z tym, że Odpowiedzialni odpowiadają tylko za prawidłowe i zgodne z przyjętymi normami funkcjonowanie Forum. Każdy może posiadać tylko jedno konto na Forum.
2. Wypowiedzi na Forum są uważnie śledzone przez Odpowiedzialnych. W wypowiedziach jest wymagana kultura słowa, brak wulgaryzmów i treści dozwolonych od 18 roku życia. Krótkie odpowiedzi nie są mile widziane, jednak Użytkownik dostanie ostrzeżenie za ciągłe krótkie odpowiedzi. Odpowiedzi niewnoszące nic do tematu lub niezgodne z tematem mogą być usuwane przez Odpowiedzialnych. Nadużycie "!", "?", itp. spowoduje usunięcie postu. Dozwolone jest formatowanie tekstu, wyróznianie tekstu, itp., jednak nadużycie tego będzie skutkowało w niektórych sytuacjach usunięciem postu. Wyróżniać powinno się pewne słowa, a nie cały tekst. Pisanie WIELKIMI literami oznacza krzyczenie lub złość na kogoś. Nadużycie może skutkować ostrzeżeniem Użytkownika lub usunięciem postu. Każdy Użytkownik stara się pisać normalnym językiem i po polsku. Nie należy używać slangów. Należy stosować polską ortografię. Zabronione jest floodowanie, spamowanie i umieszczanie wiadomości w niewłaściwych działach. Posty w których grafika pełni dominującą rolę będą usuwane. Posty "o wszystkim" są o niczym, więc mogą być usunięte. Reklama, piractwo komputerowe i przemoc nie mają tutaj żadnego wstępu, więc Użytkownik będzie usuwany za umieszczenie postu tego typu. Wszelkie treści (artykuły, grafika) do których nie ma się praw autorskich należy umieszczać podając źródło pochodzenia.
3. Przydzielanie ostrzeżeń:
1)Ostrzeżenie grozi Użytkownikowi za:
-) naruszenie Regulaminu
-) używanie wulgaryzmów
-) arogancję i obrażanie innych forumowiczów
-) nabijanie postów
-) próbę złamania prawa
-) dublowanie tych samych postów w różnych tematach
-) wszelkie naruszenia dobrych obyczajów oraz zachowania aspołeczne
-) spam na Forum i na PW Odpowiedzialnych
2)Wartość ostrzeżenia ustala jeden z Odpowiedzialnych lub Odpowiedzialni.
3)Odpowiedzialni nie mają obowiązku dawać ostrzeżeń w przypadku szczególnych sytuacji. Jednak wg zasad ogólnie przyjętych powinni.
4. Rodzaje kar i ostrzeżeń:
-) Ostrzeżenie PW
-) Ostrzeżenie publiczne (dopisanie ostrzeżenia do napisanego postu)
-) Czasowa blokada konta
-) Blokada IP
-) Usunięcie postu
-) Usunięcie konta
5. Administrator może usunąć konto:
1) nieaktywowane
2) na życzenie użytkownika
3) z nieprawdziwymi danymi
4) nieużywane
NIE BĘDĄ usuwane konta zablokowane, zbanowane czy w jakikolwiek inny sposób ograniczone administracyjnie
6. Przyznawanie i utrata rang:
- Rangę Administratora przyznaje się jedynie zaufanym osobom. Jest to specjalna grupa, do której zaproszenie wysyła wyłącznie Administrator Forum. Można zgłaszać kandydatów do grupy Administrator
- Rangę Moderatora można uzyskać dzięki zaproszeniu od Odpowiedzialnych
- Rangę można utracić z powodu złamania Regulaminu, niewypełniania swoich obowiązków lub z innych przyczyn, jednak uzasadnionych i skonsultowanych z Odpowiedzialnymi
Odpowiedzialni nie biorą odpowiedzialności za wypowiedzi zamieszczane na Forum. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu będzie dostępna po wejściu do działu Regulamin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|